20 Nisan 2011 Çarşamba

Mütemadi Lakırdılar


    Yürümek basittir bebeklik çağını aştıktan sonra, büyümek karşı konulamaz bi oluşum. İsyan etmek güzeldir, İstanbul genelde ıslak hatta bu aralar inatçı. Bendeniz dünyanın tersine durmakla meşkulüm, yer yer başım dönsede zamanla alışmak kaçınılmaz son. Gerçi ahmağın biri kaygılarımın teenage kaygıları olduğunu söylediğinden beri kendimden şüpheleniyorum, büyüyemedim mi yoksa ben daha. Büyümek kendini sorgulamadan, nolduğunu düşünmeden herşeyi kabullenmek mi, ya da hangimiz "teenage" iz sorgulamadan yaşayan işine gelmediği zaman küfür eden sen mi yoksa kendini anlamaya çalışan bu yüzden kaygıları olan ben mi ? Tamam biliyorum demode cümleler bunlar, materyalizm anlamsız, hümanizm demode hatta .

- Hadi bana saygını azımsasana..

    Birde ŞU yazı, birileriyle aynı fikirde olmak büyük bi haz yalnız uçurtmanın rengi konusunda kararsızım turuncu bana yakışmaz..


Not : Yazının sahibi madamkavanoz, sormadım umarım sıkıntı olmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder