23 Nisan 2011 Cumartesi

İstasyonlar ve Peygamberler


Raylar kumdan yapma kılcal damarlar gibi
uzanıyor yüzüme,
siyah istasyon, mavi ağaç, yeşil kondüktör,
sofistike kırmızı vagonları süreceğim üzerime
vakti gelince,
Tanrım kızın sigarası ince..

ateş bocekleriyle idare etsin bu gece
yumsun gözlerini,
göğsünde duş alsın ayın kardeşim ve melekler,
babannem sıkılsın ölülerden geri gelsin
biriterim masalları,
bakma öyle kafam karışık,
annem hikaye olsun, babam rivayet,
Tanrım kız bu tarafa yürüyor nihayet..

şimdi tekrar bi teori yazılır
kelebekler isyan etsin
tırtıl sağır, kuşlar kör,
kor katreler gözlerime saplansın
birde Kays'ı onun gözlerinden gör,
çocukluğum üç yerinden kırılsın
Yusuf, Yakup, Joshua,
Tanrım bakamıyorum
kızın boynu çok burjuva..

Musa'yı sarkıtıyorum raylara, iskelet fason,
haykırıyor ellerimden beyaz köratlar,
kız bana bakıyor, trenler ahraz,
kondüktör telaşlı, istasyon kazazede,
Tanrım seni seviyorum onuda sevdim,
ama yardım et, açılamıyorum ikinizede..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder