28 Mayıs 2011 Cumartesi

Mim:Bir Zamanlar Çocukken...

Mia Wallace beni bu mimde etiketlemiş.Teşekkürlerimi sunar yazıma başlarım.İlk mim yazım muhtemelen de son mim yazım olcaktır.Yazılanları okuduktan sonra bir daha mimlenceğimi düşünmüyorum,hatta biraz düşününce yazmayı bile bırakabilirim.

Mim Konusu: Ben küçükken... sanıyordum!
 
Sahiden biraz düşündüm de birileri bana dünyayı yanlış tanıtmış olmalı.Sanıların bir tanesinde tutarlılık olmaz mı dedim düşünürken,yazarken..

*Ben küçükken ağızda patlayan şeker varken kola içince kafanın patlicağını düşünüp ölümün gerçekleşceğini düşünürdüm.


*Yazları köydeyken dedem ne zaman canınız birşey isterse defteri alın bakkala gidip yazdırın derdi.Anneme -buranın bakkalı ne iyi para almıyor deftere yazıyor dermişim.Sonrasında tüp çokokrem manyaklığı tabi..
 

*Nestle Crunch'ın içindeki pirinç patlaklarını fındık zannederdim.Hatta lise yıllarında da böyleydi durum.
 

*Eti cin'in içindeki portakal jölesini bal zannederdim.Yine gerçeği keşfetmem oldukça geç olmuştu.
 

*Amerika kıtasında yalnızca Amerika var sanıyordum.
  

  *29 ekim-23 nisan-19 mayıs gibi tarihlerde flamalarda yazılı olan ''Atam izindeyiz'' cümlesinin aynı tarihlerde tatil günleri olması sebebiyle,Atam tatil yapıyoruz sen rahat uyu anlamında söylendiğini sanıyodum.

*Ben küçükken hiç ölmiceğimi düşünürdüm.Sahiden ben çocuğum asla ölmem derdim.Sırf bu güvenle yemediğim halt kalmadı.3.kattan düşüp biyerlerimi kırmak,evde üzerime portmantonun düşüp altında kalmam gibi...
 

*Küçükkken kıvrımlı kirpiklerin kadınlara has bişey olduğunu sanıyordum.Öyleki bana kirpiklerin ne harika, kıvrımlı diyen bikaç kadından sonra hepsini makasla kesmiştim.Evet uzadı ama düz uzadı.Annemin şokunu hala unutamıyorum.
 

*Öğretmenlerin hayatlarında hep 5 aldıklarını falan sanıyordum.Hatta bi matematik sınavından sonra 3 alınca öğretmenim siz hiç 3 aldınız mı cümlesini ben kurdum itiraf ediyorum.
 



 
*Mahallenizde elektrik trafosu falan vardır muhakkak.Heh işte onun kapısında ''DANGER'' işaretli kuru kafa resmini de hatırlarsınız.Diyeceğim o ki ben küçükken o tabelaya değince elektrik çarpar sanıyodum.
 



 
*Saçlarını okşayıp dilek tutulan Troller'in sahiden işe yaradığını sanıyodum.
 

*Karıncaların sineklerin arıların örümceklerin birbirine ev ziyaretine falan gittiğini sanıyodum.Sonra birbirlerini yemeye başlayınca kavga falan ettiklerden böyle olduğunu sanıyodum.Sırf bu yüzden karıncalar çekirdek taşırken yardım etmişliğim vardır. 

*Çernobil kazası yüzünden; çaylardaki radyasyona bağlı olarak,çay içince kanser olcağımı sanıyordum.Bu yüzden bikaç yıl çay yerine sıcak su-şeker içmiştim.Diğer adıyla kant..

Aklıma gelenler bunlar biraz zorlasam neler çıkardı kendimden korktum.
Herşeyi yanlış sanan çocuk bakışı böyle olmalı.
 

6 yorum:

  1. yaa ben de o danger ifadesini görünce elektrik çarpıcak sanıyordum! :)

    ayrıca senin yiyecekelrle ilgili hep kafan karışmış. bkz: eti cin, crunch :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaş blog ortağıma yorum yazmayayım diye yazılarını kendime hakim olarak okuyorum ama bu sefer dayanamayacağım :
    iyi ki trafo hadisesini söylememişsin çok pis dalga geçerdik hee :)) ( Mia Wallace sen de kusura bakma ama bunu söylemek zorundaydım kurunun yanında yaş oldun )

    YanıtlaSil
  3. Mia bence benim kafam hala karışık:) O tabeladan bulmak lazım ya çok güzeldi:))

    ve Nepenthe; abi bazı şeyler bizde kalmalı yoksa kısıtlı sayıda takipçimizi de kaybedebiliriz:D ama bunları bi ara yüzyüze konuşalım:))

    YanıtlaSil
  4. Çok iyiymiş ya kusura bakma ama saf bi çocukmuşsun :D atam izindeyiz'e çok güldüm :D bide resim cuk oturmuş.

    YanıtlaSil
  5. kusura bakmıyorum çünkü neresinden bakarsan bak ''saflık'' güzel bir kavramdır:)

    fotoğrafta 6. yaşıma ait olduğundan ve o anda şapşal ifadenin yüzümde olmasında dolayı cuk diye oturması normaldir:D

    YanıtlaSil
  6. Ben de küçükken muhtemelen izlediğim bir filmin etkisinde kalarak asıl annem ve babamın başkaları olduğunu düşünürdüm. Kaçırıldığımı ve kaçamayacağımıda anladıktan sonra en iyisi beklemek dedim.Bekledim bekledim bekledim. Sonra gerçeği anladım, büyümüştüm.

    YanıtlaSil