1 Eylül 2011 Perşembe

Mütemadi Lakırdılar - kayıt dışı -

- Küçükken karanlıktan korkar mıydın ?

- Korkardım tabi Sancho bu nasıl soru, her çocuk karanlıktan korkar.

- Sence neden ? Yani sana da tuhaf gelmiyor mu bu değişim, küçükken korkardık ama artık korkmuyoruz. Korktuğumuz şeyler değişirken korku hep sabit kalıyor. Bazen değişen biz değil etrafımızmış gibi hissediyorum, sanki etrafımız değişmese hep aynı kalacağız.



- Sancho uyumayı düşünmüyorsun galiba.

- Aksine, düşündüğüm için uyuyamıyorum.

- Peki o zaman ne düşündüğünü anlat belki uyumana yardımcı olur.

- Çok şey. Kaygılar, korkular, umutlar, kayıplar, kazanılacaklar, gelecek ve liste böyle uzar gider. Ay ; soru işaretlerimin noktalarının bir araya geldiğinde oluşturduğu bir daire gibi parlıyor. Fakat bu beni rahatsız etmiyor, aksine sanki soruların cevaplarını bulduğumda ay batacak ve biliyor musun ben en çok dolunay severim.

- Ergenliğe geri mi dönüyoruz Sancho ?

- İşte ben de bunu diyorum zaten, problem, düşünce, hayal, korku hepsi sabit kalır sadece şekil değiştirir. Ayrıca kaygısı olan insana ergen yakıştırması yapmak oldukça yavşak bi davranış, aklında bulunsun.

- Peki peki. Sen yine aşık oldun galiba çok üstüne gelmemek lazım.

- Aşk mı ? Hem neden ben, başkasının bana aşık olma olasılığı yokmuş gibi düşünüyorsun,ama haklısın ben de öyle yaşıyorum zaten, seni suçlayamam. Kızlar beni görmezden gelme konusunda oldukça tutarlı, halbuki her hareketimi yargılama konusunda büyük istikrar gösteriyorlar. Asıl saçma olan da ne biliyor musun ? Gerçekten sadece ben aşık oluyorum, farkında olunmayan adam olmayı seviyorum belki ama şu yatağın üzerine uzanıp pencereden dışarıya gözümü diktiğimde kendi kaygılarımı düşünüyorum sadece, onları veya aşkı değil. Yani alıştım sanırım, sence bu değişir mi ?

- Madem bir cevap istiyosun söyleyeyim, hiçbir şey değişmeyecek. Kaygıların, sorunlarım, dışardaki insanlar... Kızların sana vermediği değer de değişmeyeyecek, ay'ın aldığı şekiller de, şu lanet ışık kapanmadan uyuyamama alışkanlığımda. Hadi kapat artık şu ışığı.

- Tamam kapatıyorum, iyi uykular o zaman sana. Bu arada buldum, çocuklar ışık düğmesine uzanamadığı için karanlıktan korkar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder