18 Haziran 2011 Cumartesi

Belirsizlik

''Yaşamak değil beni bu telaş öldürecek'' cümlesini hayatınızda en az bir kere duymuş olmalısınız.Hayatın bu anlamsız koşuşturmacası içinde mola verip nefes alırken Özdemir Asaf'ın bu cümlesi gelmiştir aklınıza ve şaire selam edip yolunuza devam etmişsinizdir hatta.
Ben bu cümleye farklı bir boyut kazandırmak istiyorum.''Yaşamak değil beni bu belirsizlik öldürecek.'' Her gece yaklaşık 1 saat az uyumama sebep olan belirsizlikler silsilesinden başka katil aramak yanlış olurdu erken ölümüme.Söz konusu olay;bir şeyi gerçekleştirmek istersiniz ama bunun gerçekleşmesi için birbirine bağlı birçok olayın sonuçlarını beklemek zorundasınızdır.Bu kadar olasılık varken kafanız karışır ve hiç hamle yapamazsınız.Olasılıklar umrumda değil benim sorunum hamle yapamamakla ilgili.
Madem ki hamle yapamıyoruz Del Shannon'a eşlik edip kaçalım bizde.

 *Run run run run runaway...
 Runaway / Del Shannon by Chanond.K 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder