12 Ekim 2011 Çarşamba

Ahmak !!!

"Amiyane tabirle yol vermiş adama, sonra olanlar oldu tabi.." dedi ve devam etti ojeli tırnaklarıyla Fransız filmlerinde renkli, özendirici festivallere benzeyen parmaklarının arasındaki sigaradan bir nefes çektikten sonra. Duman düz saçlarının üzerindeki tablonun yüzünü tanıdıklaştırırken hala aynı heyecanla hikayesine devam ediyordu. Etrafındaki herkese aynı anı yaşatmak istermiş gibi mimiklerini kullanıyor ama başaramayınca elindeki en büyük kozu yani güzelliğini kullanarak dikkat çekmeyi başarıyordu.



Zaten birkaç kişi buluşma işinin en avantajlı tarafı budur, herkes birbirini dinlerken aradaki kaçaklar göze batmaz. Ortamı seyrederken, kimin ne içtiğine bakıp kişilik analizi yapmaya çalışırken ya da hiçbişey yapmazken yakalanmazsınız mesela. Fakat hiç müsait bi zaman değildi, hatta hiç sırası değildi tanışmanın çünkü henüz ben 2 bin kitap bitirmemiştim. Kız konuşmaya devam ediyordu, amiyane, avangart, lümpen, aman Allahım neler diyordu. İzninizle Madam diyerek masadan kalkıp Paris sokaklarında ıslık çalarak evime yürüyeceğimi düşününce moralim bozuldu. Çünkü İstanbul'da oturuyorum ve evime ıslık çalarak gidebilecek kadar fazla şarkı bilmiyordum. Üstelik hatunun amiyane dediğini ben büyüklerimin yanında kullanıyordum, amiyane tabirin kendisi bendim ve normal olarak arkadaşları dart tahtasına isabet etmişken kendisi duvara çakılan 3. ok gibi hissettim kendimi.


Size hiç denk geldi mi bilmiyorum ama etrafınızdaki insanların isabetli atışlarından sonra eğer siz ıskalarsanız o insanlar isabetli atışının kimsenin tebrik etmemesinin hırsı ve sizin beceriksizliğinizi cümle aleme duyurmak iç güdüsüyle öyle bir " karavanaa " diye bağırırlar ki özgüveniniz korkudan içeri kaçar. Artık omuzları düşük, basiretsiz, gözleri ayak uçlarına sabitlenmiş bir insan oluverirsiniz, bunu da çaktırmamak için hssktir ya nası kaçırdım, ulan ne beceriksiz adamım tarzı kendinizi aşağılama cümleleri kurarsınız. Amaç ; ben kendimi yeterince aşağılıyorum üstüme gelmeyin. İşte o gün benim için tam bir karavanaaydı. Tabi bana arkadaşlarım bağırmadı,bağıran o içimdeki, yerini bilsem kesinlikle operasyonla aldıracağım, ukala iç ses. Bu eziklikle şekilden şekile girip masadan kalkmaya, bi an önce kendimi eve atmaya uğraşırken millet sohbetine devam ediyordu tabi. " Aa kalsaydın ya ne güzel konuşuyorduk " dedi hatun, Fransız gibi sordu Türk gibi cevap verdim. " Bi arkadaşın yanına uğrayacağım ya, görüşürüz tekrar kendine iyi bak  iyi tamam hadi".  İyi, tamam, hadi ! Ahmaksın dedi iç ses ahmak ıslatan olmalı bu yağmurda zaten. Son dikkat çekme şansını da iyi tamam hadiyle harcadın, sen bu tavırlarla zaten bi bok yapamazsın bi de neye sinirleniyorsan, cidden ahmaksın. Tamam iç ses sen şampiyonsun, haklısın, hatta belki de bana benim gibi bir ahmak lazım !!






* Arayıp arayıp anafikir vb birşey bulamadınız mı ? O zaman söyleyeyim, etrafınızdaki ahmakların ! değerini bilin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder